O bende de oldu 20li haftalarda çok incelerken bulmuştum erken gördüm yani. Onu çekince baya uzun bir şey çıkıyor. Kokusu yok, pislik değil. Öyle çok çekmeye gerek var mı bilmem ben merak edip çekmiştim. Bebekken kesilen kordonumuz var ya. Kalan parçasıymış o. Uzun sivri ve içteki yeri yumuş yumuş. Dışarıyla temas eden yeri kabuklanıp kararıyor sadece. Ben şişmandım 20li haftlarda gördüm. Karın gerinince hamilelikte o görünmeye başlarmış. Otuz yıldır bizimle yani hanımlar. Sıkıntı yok🫡❤️