Deletedmom_115 Kardeşimin sağlık durumundan dolayı onların yanına geldim biraz sıkıntılı bir süreç geçiriyoruz taramalarım ultrason görüntülerim falan gayet iyi şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı 20 haftalığım sizce detaylıya gitmesem olmaz mı ?
Ftmhsyn92 Deletedmom_115 ilk gebeliğimde gitmemiştim,bunda da gitmicektim doktorum yaptır dedi yaptırdım
Cansu-2600 Deletedmom_115 Bence detaylıya gitmelisiniz ya bir şekilde gitseniz daha iyi olur ne olur ne olmaz her ihtimale karşı
Booksandcats Ben detaylıya ayrıca gitmedim kendi doktorum incelemişti gitsen de olur gitmesen de olur dedi ama detaylıda da allah göstermesin bebekte bir sorun sıkıntı çıkarsa önceden bilme şansınız oluyor fırsat bulabilirseniz gidin derim 🙏
Mzzz Detaylı ultrason en önemlisi burdakiler doktor değil ben gitmedim bir şey olmadıcilar herkesin bebeği aynı bebek değil ki en iyisi doktorunuza sorun genelde doktorların önerdiği bir sey
ilaymom Detaylı ultrason çok önemli. Bebeğin bütün organları inceleniyor eğer bir sorun görülürse ona göre tedavi uygulanır. Ben bütün tahlil test hepsini yaptırdım içimiz çok rahat . Karar senin 🙏🏻
dhbetul Deletedmom_115 Detaylı ultrason hamilelik sürecinde yapılan en önemli tetkik bence asla atlamaman lazım. 2li 3lü vs o kadar önemli değil ama detaylıda gerçekten bebeğin bütün organları uzun uzun inceleniyor.
Taze Deletedmom_115 ilk hamileligimde girmedim ikinci hamileliğimde 7 aya kadar cinsiyetini öğrenemedigim için mecburu girdim ondada hayatımın şokunu yaşadım 😂😂ikiz olduğunu ogredim 😂