Ebbruc Pasaannesiii çok güzel yükselmiş, bence artık vermenize gerek yok 2 hafta sonrasına falan bekleyebilirseniz randevu alın doktordan
efgoksen Artış güzel olmuşş ıkı günde bir olacak şekilde takip ederseniz iki günde bir iki katı artış olması bekleniyor sağlıklı gebeliklerde🙏🏻 Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🫶🏻