Booksandcats Gebelikte abartılmadığı sürece her şeyden az az yenebilir diye düşünüyorum ki kendim de yedim 🙈 bence tadımlık yemekten bir şey olmaz
Tazeanne123456 Aslında içince mısır nişastası var o iyi bir şey ama tabi katkı maddesi de çok azıcık nefsinizi köreltmek için yiyebilirsiniz