Minikmercimek_ Kızlar babam vefat ettikten sonra olan borçtan dolayı kartıma icra konulmuştu borcu kapattık ama içinde ki paramı kullanamıyorum e devlet üzerinden vs kaldıran oldumu son aylarımdayım gidemiyorum icra dairesine..