asliic 34. Haftamdayim kantoron yağı kullandim ama benim zaten gobegimde mevcut catlaklarim vardı öncesinde de ameliyat izlerim de var o yüzden çok kafaya takmadım en kotu çok catlasam lazerle çatlaklari geciriyorlar çok kizardigi zamanlar özellikle duştan sonraları kantoron yağı güzel geliyor ayrıca kimyasal içermiyor içerisinde zeytinyahi da var zaten ve çok güzel emiliyor deneyebilirsiniz