Dnya123z Merhaba arkadaşlar kızım 8aylıkken bağırsak düğümlenmesi geçirdi lavmanla açıldı şuan 34 aylık gene oldu 6 gün boyunca perişan oldu bi açıldı bi kapandı en son bugün ameliyat ettik bu durumu yaşayan var mı ?