28 haftalık oldu normalde çok hareketliydi sürekli hissediyordum ama ⅔ gündür bir pıt gibi yapıyor bir daha oynamıyor dün akşama kadar hiç hissetmedim mesela akşam ufak harket etti gibi belli belirsiz bugünde bu saat oldu oynamadı normal mi doktor 27 den sonra düzenli haraket bekliyoruz dedi yarın doktora gideceğim ama birde buraya sormak istedim bu durum normal mi içimde bir korku oluştu