Semaa00nur Biz Aptamil kullanmıştık aynı şekilde yeğenim de Aptamil kulağında çok memnun kaldık. Başka bir mama vermek istedim de hatta almıyordu bebeğim sonrasında sütüm geldiği için arttığı için mamayı bıraktık Bir buçuk ay kullandım. Yeğenim doğduğundan beri kullanıyor hiçbir sıkıntımız olmadı mutlaka öneririm. Ben de doğumda biberon koymuştum ama mamayı hemen alır öyle kullanırız diye bilerek almamıştım. Doğumda eşim ne olur ne olmaz diye almış koymuş kenara İyi ki de almış tüm doğum da gitti benim gene emzirmeye denedim sonrasında mama verdim gelmediği için hiç boşu boşuna aşağıya hemşirelerin yanına doyurmak için indirmedim zaten bulunduğum katta sıcak su vardı öyle hallettim..