selencinaar Kızlar böyle bi durum yaşayan ve sonrasında bebeğini kucaklayan oldu mu hiç ? Abortus immiens dediler kanama şikayeti ile gittiğim hastanede 2 gün yattım bilgisi olan varsa veya yaşayan bilgi verirseniz cok sevinirim teşekkğrler
selencinaar Birhayalimvr merhaba yeni görebildim posttaki yorumunuzu. Çok şükür iyiyim kendi doktoruma da muayene oldum. Seni çok fazla korkutmuşlar herşey yolunda gözüküyor demişti. Bebeğimin gelişimi yeri plesantanın yeri güzel yerde imiş 15 haftaya gireceğiz yarın inşallah teşekkür ederim 🥲
Birhayalimvr selencinaar ohhh çok sevindim canım benimde kese aşağıdaymış evde yat dedi doktorum progestan verdi 7 haftalık oldum inşallah herşey yolunda ilerleyecek
selencinaar Birhayalimvr zaten normalde de yemek yapmak dışında kalkmıyordum ama hayırlısı işte yaşanacağı varmış Rabbim herkesin bebişini sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin inşallah kimseyi böyle durumlarla imtihan etmesin . Amin ☺️