Kızım henüz 1 yaş 2 aylık tüp bebekle olmuştu. O dönem çok fazla hormon ilacı aldığım için doktorum, eşimin korunmasını söyledi. oyüzden geri çekilmeyle korunuyorduk. Ara sıra prezervatifle ve yeni öğrendim ki gebeyim. Benim gibi bu durumu yaşayan varmı geri çekilmeyle hamile kalan ?