Kızlar 13.haftadayım sarsıntılı taşlı baya taşlı yoldan yolculuk yaptık kendi arabamızla yola bir girince ilerleyince geri dönemedik bilsek girmezdik o yola … ağrım sızım yok öyle eskisinden farklı bişi yok lekelenmem yok sizce bi problem varımdır kendimi suçlu hissediyorum tatile gelmıstık huzursuzum