Kayramelisa97 İlk bebeğimi hiç hissetmedim 9 ay çok şükür hiç bir sorun yoktu İkinci bebeğimde cinsiyeti kız Kız bebekler çok hareket eder diyorlar Hiç hissetmiyorum 100 kiloyum ondan mı 🥲😢😢😢😢
Busekrtl Kayramelisa97 Kaçıncı haftadasın canım ama evet tombiklik etkiliyormuş ben de tombiğim 20.haftada hissettim ama benim ilk gebeliğim
aslanmom__ Kayramelisa97 bende 100 kg millet 17,18 de kıpırtı hissediyordu ağlardım niye ben hiisetmiyorum diye . Göbek çevremizdeki yağlardan dolayıymış . 23,cü haftada anca hissettim
Adenmom_ Kayramelisa97 ben 120 kiloyum 21. Haftada hissettim şu an 30+6 yım baya güçlü tekmeler hissediyorum doktorunuzla görüştünüz mü acaba bu konuyu
Kayramelisa97 Adenmom_ görüştüm de doğduktan sonra bebeğin kalbine baktır dedi Bi sorun yok şuanlık Ama ultrasonda kıpır kıpır
Kubraakgn0 Kayramelisa97 Canım 24. Haftaya kadar sorun yok diyor doktorlar bende 23 de hissettim 87 kiloyum bazen bebeğin şekli plesentanın suyu göbekteki kas ve yağlar bile çok etkiliyor biraz daha bekle eminim hissediceksindir 🥰
Adenmom_ Kayramelisa97 hiç sıkmayın canınızı Allahın izniyle bir problem çıkmaz plasentanız önde ise de geç hissediliyor zaten