Efdyr ben pişman oldum diye söylüyorum kesinlikle tek doktorla ilerlememek lazım en azından görüş alın derim. Evet maalesef onlara güvenmek zorundayız ama bazı doktorlar gerçekten kendi kolaylarins geleni yaotiklari icin olan bize oluyor onlar için ameliyat 5 dk ama bizim için ömür boyu sürüyor her konuda etkiliyor bebeğe bakamadım diye emmiyor mama alıyor mesela, yaşadıklarından dolayı çocuk düşünmüyorum mesela gibi gibi daha söyleyebilirim beni çok etkiledi