15 haftalıkken doktorum cinsiyetine baktı bacak arasını gösterdi çıkıntı yok kız dedi bu zamana kadar yanılmadım ama sen yinede bekle haftaya tam netleşsin dedi ( cuma günü kontrole gidicez) bende o sevinçle koştur koştur gittim kız bebek elbiseleri emziği aldım yani hep pembe eşyalar aldım bugünde içime bir kuşku düştü neden soru işareti bıraktı acaba sonradan erkek der mi eşyalarıda aldım 😂 böyle bir durum yaşayan oldu mu kız yada erkek diyip daha sonra farklı sonuç alan oldu mu aranızda