Merve022019taha uykumdan bağırarak uyanıyorum bende. Doktoruma danışıcam haftaya. Dün gece 2 kere oldu. Bide geçen hafta. 2. Trimester sonlarına doğru görülen bir şeymiş zaten. Araştırdım yaşatan kişilerden kalsiyum magnezyum diyorlar. Bide fazla kilo alınınca da oluyormuş. Kas hastalığı vs durumun yoksa 🥹 ilk olduğunda uzun sürdü ağlamıştım resmen. Şaka gibi 😱