Guldane32 11+3 şuan otobüs yolculuğu yapmakta bı sakınca olur mu acaba 2 hafta önce gitmiştim ama doktora sormayı unutmuşum
Naimednmz Guldane32 ben bugün yolculuk için görüştüm doktorumla 2 saatte bir mola verilip 10 15 dakika kesinlikle yürümelisin dedi ve tuvaletini sakın tutma dedi.
fairytale_ Guldane32 riskin yoksa bı sakıncası yok canım bende o haftalarımds uzun yola gittim bısey olmadı cok sukur
huzunluponcik Guldane32 kaç saatlik yol ben 6 saatlik gidebilir miyim demişti o haftalarda risk yok git demişti ama çok uzunsa bazıları gitme diyor