Elifff7272 Kızlar 4 günlük bebeğim var ama sürekli uyuyo sadece emzirmek için ben uyandırıyorum onu normal mi
Hulo2105 Elifff7272 kız daha el kadar uyusun tabi bırak sadece emzirmeye uyandır millet uyumuyo diye ağlıyor burda 😂
Zumrut___ Elifff7272 kızz kimseye deme bebeğim sürekli uyuyor diye nazar değer bak :) sarılığı falan yoksa elleme uyusun. 2 saate bir emzirmeye kaldır o sürede biraz uyanık kalır zaten :)
gozdeee41 Elifff7272 ay uyusun anacım birak bende hep yakıniyodum cok uyuyo diye ilk zamanlar şimdi 50 günlük olduk ağzıma 💩 saolsun asla uyumaz😁