Zynp-ela6 Nakskdkdkd gittim cnm acile alerjikmis korkulacak birsey yok dedi doktor krem yazdı.gonderdi inşallah iyi gelir bakalım
Sevdacakir @Zynp-ela6 canim ben yaklaşık 3 aydır uğraşıyorum o kasintiyla mübarek cota tatlı kaşınıyor hatta kasimaktan kanadigini dahi biliyorum ilk ciddiye egzama dedi gittim ilacı bıraktım tekrar başladı başka cildiyeye gittim oda kaşıntı ilacı verdi yine bırakınca tekrarladı artık kadin dogumcuma bahsettim hamilelik koleztazi dedi ama birsey çıkmadı onda da elhamdülillah alerji ilacı ve merhem verdi çok şükür iyi geldi sende en yakın zamanda baktır canim çünkü etrafımda çok duyuyorum bu durumda hamile
Zynp-ela6 Sevdacakir gittim.cnm bugün acile alerjik dedi kendi de aynı olmuş doktor kasinmaktan kızarmış 😀 korkma dedi krem yazdi soguk suyla yıkan dedi şimdi de yikandim kremlendim uzandım 😀 inşallah iyi gelir çabucak
Yesilnur Cansu-2600 ay bende de yeni basladı 7 aylık hamileyim kaçıntınız kabarcıklı mıydı? Geçti mi bana da alerji dediler
Cansu-2600 Yesilnur Bu şekildeydi benim 5 ay falan çektim bunu sonra düzeldi şuan yok çok şükür. Doktora gittiniz mi tahlil falan yaptirdinizmi
Yesilnur Cansu-2600  cildiyeye gittim alerji dedi sadece testte 10 gün önde yaptırmıstım alt ast normaldi
Gamzeli_03 Zynp-ela6 bir arkadaş da açmış aynı postu gebelik alerjisi den oluyor kan değerlerinde üre yüksek olursa da oluyor mentollü kremler den uygula ateşini alıyor sakinliyor
Cansu-2600 Yesilnur Ben iki ayrı cildiye doktoruna gitmiştim testler tahliller sonuç olarak ürtiker çıktı hamilelikte olabiliyomus dediğim gibi bunu 5 ay boyunca çektim bı dönem ağlayarak kaşıyordum kendimi yirtip kanatiyodum o dereceydi ama geçti şuan. Alerjiniz neyden kaynaklandı onu soyledimi ? Tamam alerji olabilir ama ne kullanmamanız gerekiyor tetiklememek içi. Mesela benim pul biber baharat ve domates kesinlikle yememem gerekiyor ürtikeri azdirmamak için bide stres yapmamak lazım
Smyydlgcc Zynp-ela6 bende de karında ve göğüste var kaşıntı, 31. haftadayım ama el ayaktaki alerji sebepli olabilir. Bende alerji de var, bazı durumlarda göğüs altında kabarıklık ve kaşıntı oluyor. Hamazing kullanıyorum, geçiyor
Yesilnur Cansu-2600 valla hiç söylemedi dışarda bi böcek bile ısırdıysa bu alerji olur dedi ısrarla uyuz mu dedim hayır dedi uyuz böyle olmaz 😂 sizinki de buna mı benzerdi
Cansu-2600 Yesilnur Yok uyuz değil Allah’tan aman aman Allah korusun. Fotoları kıyasladıgımda pek aynı gibi durmuyor tahliller temiz çıkmış gebelik kolestazıda değil o zaman. Doktorun dediği gibi böcek ısırığı olabilir ama bence başka bı doktora daha gözükün derim. Çünkü kaşınma olayını alerji ve kolestazla bilmeden karıştırma ihtimalimiz var.
Yesilnur Cansu-2600 cuma tekrardan kan testi vereceğim ama ayakk tabanı ve avuc icinde kasıntı olur diyolar ben de öyle yok cok şükür.
Cansu-2600 Yesilnur Büyük ihtimalle alerjidir ama neye olduğunu bilmekte lazım yeme içmeyle alakaliysa en azından dikmat edersinizde böcek ısırığıysa artık nasıl bir önlem alırlar bakalım