mehtapacar Arkadaşlar merhaba. 35+6 haftalık hamileyim. Belimde ağrı kesici iğne vurulduktan sonra olan saplantılı ağrı gibi bir ağrı var yaklaşık 30 dkdır. Ara ara yokluyor. Doğum belirtisi olabilir mi?
Munevver_kaplan_33 mehtapacar kasıklarda da var mı ağrı yani bel ağrısı olması normal bu süreçte doğuma hazırlıyor vücut kendini kasıklarda da varsa ve dakka tut üst üste gelen agriysa gözün aydın doğum sancısıdır o zmn
Alparslanmom__ mehtapacar bende 36 haftalık hamisim bendme başladı yeni yeni kasilmalarm Dr normal dedi artk başlıcak yalancı kasilmalar
mehtapacar Bir bucuk saattir çekiyorum neredeyse bu ağrıyı. Bilen biri var mı acaba??Tatil dolayısıyla şehire uzaktayım, evham yapmadan önce sizlerden yorum almak istedim