Kızlar selamm 38+3 teyim, iki gündür regl sancısı gibi ağrılarım oldu ama düzenli bir sancı yok. Dün gece çok rahatsız etti. Bu günde uyanınca tuvalete gittikten sonra ayağa kalkınca bir anda su damlar gibi şıp şıp kahverengi pembe gibi sıvı damladı. Hemen peçeteyle sildim akıntı gibi ama kıvamlıda değil sümüksü de değil daha sıvı. Yine peçete koyunca biraz daha geldi. Daha önceki doğumda baya kırmızı pembe sümük gibiydi bu farklı. Nişanı böyle gelen var mı?? Bide planlı sezeryan olcak 21 temmuzda. Sizce beklemeli miyim sancı gelmesini yoksa doktora gitmeli miyim??? 10 tane de doğursa insan panik oluyor 😀