Merhaba kızlar 34+4 haftalığız bugün kontrolde bebeğimin 2 hafta önde gittiğini söyledi doktorum ve nstde ağrılarım çıktı çatı muayenesi yaptı normal doğum yapamayabilirsin çatı darlığından dedi ama net konuşmadı nstde cıkan ağrılardan dolayı herhangi bir durumda hemen gelmemi söyledi belki 38i bile beklemez dedi böyle bişey yaşayan var mı erken doğum olur mu acaba korkmaya başladım