3_oglan_annesi Kbrumt68 bizde bugün düştük yarın 26 haftalık oluyoz heyecan korku sardı sezaryen olacağım siz
Mervekyzd 96 😂 şuan ekimin 20 si felan görünüyor takvimde doğum ama bakalım kısmet nezamana normal doğum düşünüyorum inşallah