Sultanbeyli saygı hastanesinde Gebeliğimin ilk bir ayında tavsiye üzerine çok hastası olan bir doktora gittim ama kanamalarım oldu ve doğru yönetemedi kanamalı halde iğne yapmadan ilaç tedavisinde bi değişiklik yapmadan eve yollayıp dinlen dedi. Kanamam durmadı hafifledi ama Üç gün sonra kanamam tekrar etti ve pıhtılı ve yoğun şekilde . Acilde denk geldiğim Esra Şahin hanım kanamam kontrol altına alınana kadar hastanede tutup kanama toparlanınca eve yolladı uyguladığı tedavi sonrası kanamam durdu. Sık kontroller yaptı. Motive edici konuşmaları saysesinde moralim yerine geldi. Şu an 16. Haftadayım hala onunla devam diyorum. Benim durumumla çok özenli ve ilgili. İyi ki acilde karşılaşmışız.