Ben ilk gebeliğimde Cenk Bey e gittim. Fakat kendisi riskli gebelikler konusunda uzman olduğu için çok fazla pimpirikleniyordu beni biraz strese soktu, karnım ağrıyor desem hemen panik olup çağırıyordu korkuyordum bende. Sonra Medicana Volkan Bey e gittim, onda da maalesef bebeği kaybettik. Ben biraz doktorun bilgi vermemesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Aspirin kullan dedi nedenini anlayamadım kan sulandırır ne alaka diye kullanmadım, meğer pıhtılaşma varmış. Ama bu bilgiyi vermediği için kalbi durdu. Neyse Şuan ikinci gebeliğim Jimer Nuray Hanım a gidiyorum çok memnunum, ilk kayıpta kürtaj için de Nuray Hanıma gelmiştim, tatlı dilli bir doktor, rahatlatıyor sizi 🙏🙏