Behiye07 İsminin Kuran’da geçmesi şart değil anlamının güzel hoş olması önemliymiş. Biz Esila koyacaktık fakat anlamı öğle namazı vaktiyle ikindi namazı vakti arası falan mı öyle bi şey demekmiş eşim araştırdı baya koymak mantıklı değil çünkü anlamı alakalı bi şey değil diye yazmışlar. Kuran’da da geçebilir elbette ama anlamı da güzel olsun önce. Mesela Ahsen, Asel, Lina, Melis bunlar çok hoş isimler anlamları da hoş 🥰 Ben Ahsen istiyordum mesela ama vazgeçtim