Bugün sağlıkocağına kaydımı oldum hemşire bana dediği kontrolünde doktoruna danış ve 20. Haftada ve 24. Haftada iki doz olarak tetenoz aşını vuralım. Doktorun önerirse dedi. Hatta 5 doza tamamlayabilirsiniz dedi bir daha ki hamileliğinizde tetenoz aşı artık vurdurmanıza gerek kalmaz dedi. Bir daha ki randevum 16 şubatta yarın 14 haftalık olacaz doktoruma soracağım bakalım ne der