Bende şehruz hanıma gidiyorum 1 aya kadar 3 ncü sezeryanımı olucam inşallah 🙏 doktor o kadar güven verdiki bütün korkularım gitti diyebilirim. Çok tatlı ve samimi bir kadın , organizasyon içinde dışardan şirket kabul etmiyorlar sadece anlaşmalı olduğu şirket ile yapıyorlar sordum bakalım ama daha karar vermedim organizasyon için