iremd-1798 Elif1977 banada kız gibi geldi kese görünümü aynı sadece benim ki yandı o kadar ama kesemiz aynı gözüküyor 😅 9. Haftada doktor kız dedi 39+2 deyim kızım olacak 😅
annembebegim Elif1977 kız bu bebek çünkü böyle görünüp kız olan gördüm daha önce. Belli olunca bana dönüş yaparsanız sevinirim kız diyorum 🌸
Elif1977 iremd-1798 ay maşallah çok az kalmış. herşey harika olacak inşallah senin için . Bir avazda inşallah:)) kese tahminleri doğru çıkıyor mu yaaa çok merak ediyorum
iremd-1798 Elif1977 amin hepimize Rabbim kolay doğum nasip etsin sağlıkla kavuşalım ❤️ ilk defa tahmin ettim bakalım doğru çıkacak mı 🥹🤭😅
iremd-1798 Betulyavuz evet ben ikinci kızımı bekliyorum ilk kızım 6 buçuk yaşında. İkinci kızımda 39+2 de bekliyoruz 🤭🥹 Bu arada gerçekten ilk defa tahminde bulundum umarım doğru çıkar 🥹🌸
Betulyavuz iremd-1798 iremd-1798 benim de 4,5 yaşında oğlum var 10 haftalık gebeyim inşallah sağlıklı bir de kızım olur çok istiyorum inşallah tahmininiz doğrudur 🌸
Bubu_ https://imgyukle.com/i/CJ15nP Bende bugün gittim 8+3 bende tahmin alabilirim çok merak ediyorum umarım fotoyu ekleyebilmişimdir ilk defa deniyorum 😅🙈