Yasminnnnn Hatice5258 Tansiyon takibi yapılması gerekiyor ve 24 saatlik idrarda protein atilimina bakılması gerek 24 saatlik idrarda 300 üstü değer çıkarsa riskli gebelik zehirlenmesi oluyor malesef
Leylaaa_46 Hatice5258 bende öyle olmuştu . 15 gün tekrar idrar testi yaptım yoktu doktorum da sorun görmedi
4bebe1anne Takip edilmesi gerekiyor. Hem tansiyon takibi hem idrar eğer gerekli görürlerse 24 saatlik idrar istiyorlar. Ben tüm gebeliklerimde yaşadım yakın takip edilirse sorun yok canım 🥰