Kızlar merhaba.
13+2haftalikken ikili tarama için kan verdim.
Sonuç e nabizda çıkmış.
Papa degeri 3.27 yazıyor.
Yarın kontrol var sonuç göstermeye ve muayene olmaya gidecem. Diğer bebeklerimin sonuçlarına baktım papa değer denen şey hep 1.küsür.
Benim de kafam karıştı acaba bir sıkıntı mı var diye yarına kadar kendimi yerim sanirim nette baktım net bir cevap alamadım bu değerin kaç olması lazım bilen varsa beni aydınlatır mısınız.E nabizda yeşil tik olarak gösterilmiştir gerçi değerin altında olunca kırmızı oluyor sonuçlar ama annelik işte