Kızlar sezeryan olalı bugun tam 1 hafta oldu son birkaç gündür evdeyim bebeğim yoğun bakımda olduğu için devamlı hastaneye gidip gelmek zorunda kaldım ekstra evde de çok dinlenmek mümkün olmadı sezeryan yerimde su geçirmez bant var herhangi bi ağrım ya da acım yok ama yine de tedirginim acaba yarada acılma vesaire olursa bunu anlar miyim yarın kontrolüm de var korkuyorum tam ayaklandim derken yeniden bı şey çıkmasından bilinçli olanlar bı destek olursanız çok sevinirim 🙃