Prensesannesibir Kızlar doğumdan önce adaya gideceğim ama normal doğum olduğu için ne zaman doğumum olur bilemiyorum fiyatı önemli değil ama bana iyi temizleyen bir jilet öneririmisiniz
Fatma-Zehra-gunes- Prensesannesibir Venüs bu konuda iyi ben 34 den sonra ağda düşünüyorum jilet her türlü kalıyo
Cosimaniehaus Prensesannesibir ben venüsün uzun kullanmlı olanlarını da kullanıyorum ama geçen venüs mavi tek kullanımlık aldım ve daha pratik geldi bana. Küçük ve ince daha rahat kullanımı. Bu iki tarafı jel başlıklı olanlar kıvrımlı yerlere tam anlamıyla giremiyor.
Prensesannesibir Fatma-Zehra-gunes- bende ağda yaptıracağım ama doğuma giderken üzerinden temiz olsun diye yinede jiletlerim diye düşündüm gecede gündüzde ne olur ne olmaz o yüzden kendimi kesmeden iyisinden bir tane alayım yedekte dursun dedim
Begaslan Rossman ın kendi ürünü Isana 6 bıçaklı ben onu kullanıyorum çok güzel temizliyor tavsiye ederim
myavocado Mavisevenbiri ben lazere gittiğim dönemde onu kullanmıştım 9-10 ay kadar ben de öyle bir sorun olmadi ama
Mavisevenbiri Kullandığınız jiletler sizde de kararma yapıyor mu yapıyorsa geçirmek için ne yapıyorsunuz
Mavisevenbiri myavocado gebelikten dolayı da kararma olabiliyormuş ama ister istemez utanıyorum geçirmek için yol yokmu🥲
myavocado Mavisevenbiri 🥺 bilemedim, genelde vücut kararmalarina pirinç suyu öneriliyor bir baksanız. Pirinci haşlayıp o suyu süzüp sürmek iyi gelebilir hem de dogal bir yöntem gebelikte yapılabilir
nazel123 Kızlar vilettenin mor olanını kullananlar jeli bitince köpük mü kullanıyorsunuz atıyor musunuz