Buse344161 orası öyle canım onlar sağlıkla gelsin de herşey olur 💕💕 dün bende ağladım ama çünkü başımda bi kaynana ve kardeşi vardı, iş yapmıyorlar ikisinin de boynu tutuk zaten, ben pratik bişey yapayım millet aç diye uğraşıyorum kaynana oturduğu yerden ben yapsaydım ya kızım diyo, kalk yap o zaman yani ayakta olduğumu görüyosun, akşam eşim gelince de teyzesi girdi mutfağa, sen git otur falan diye beni kovdu aklınca beni dinlendirecekler, sabahtan beri aklınız nerdeydi acaba, eşim gelince gösteri yapıyolar. Asıl temizlik bugün yapılacak herşey ortada yani, dolaplar silinip yerleşecek tekrardan dip köşe temizlik ihtiyacı var evin, kaynana diyo ki yarın benlik bişey yok ben gelmeyeyim diyo. Gelme yok bişey ben hallederim dedim sinirlendim en son yani. Gelse de oturacak ay belim başım diye diye en azından kalabalık etmesin. Saldım valla zaten biterse biter işler, kalanı da hastaneden gelince toparlayınca yaparım 😬😬 ilk hafta annem kalacak yanımda, bunun konuşmasını aylardır yapıyoruz, dün ebe topuk kanı için şu gün geleceksin falan diye aradı, kaynana arkadan diyo ki bende olucam beraber gideriz beraber tutarız bende olucam deyip duruyo. Sinir seviyem şu an göklerde yani delirmek üzereyim ne laf anlatabiliyorum millete ne de sakin kalabiliyorum