Şeker yükleme testi yapmıştım 15 gün önce açlık kan şekerim 101 çıkmıştı tokluk 1 ve 2. Saat iyiydi , 15 gündür tam buğday ekmek yiyorum. Karbonhidrata dikkat ederek yiyorum ama mesela oğluma kek yapmış isem bazen 1 dilim yiyordum aşırı karbonhidratsızlıkta bence doğru değil tansiyonum düşüyordu çünkü . Yarın açlık kan şekeri için tahlil yapacağım bugün ev yapımı poğaça 1 tane yedim ve 1.5 dilim mozaik pasta yedim bu etkiler mi yarın ki tahlili . Düzenli yürüyüşe de başladık