Nehiryldz hayırlısı olsun benımde 8 gun varken agrımaya başladı tamam dedm adet gelıyo hep vucudumu tanırım. Dünde oldum. Adet belırtısıyle aynı dıyor arkadaşlarm ama bı tık daha farklı ağrılar oluyo demişlerdi. Hayırlısı olsun adete bes gun kala yap testi suan yaparsan cok erken ckmaz bısey. Bol bol su ıc gecıyo o ağrılarda