Medicana Müzeyyen hanıma gidiyordum daha öncesinde, ancak çok kalabalıktı, hiçbir zaman randevu saatimde muayene olamadım. Nilüfer doruk öyle kalabalık değil, dakikasında içeri alıyorlar. İlk doğumumu medicanada yapmıştım; o zamanlar beğendiğim bir hastaneydi ama son bir kaç yıldır kendimi orada güvende hissedemiyorum, doktorların da işi zor bu kadar kalabalığa yetişemiyorlar gibi, detayları unutuyorlar. Kemal beye tamamen şans eseri gittim açıkçası; çok tecrübeli bir doktor. Kime sorsam efsane diyor, olumsuz tek yorum duymadım ama sizin de belirttiğiniz gibi her iyi doktor herkese iyi gelmeyebilir, bir de görmeden anlaşılmıyor sanırım. Siz nereye ve kime gidiyorsunuz ?