Irmak154 Birannebloguu benim çok hareketli ve çok şiddetliydi tekmeleri gece gündüz hareket halindeydi. Ama herkesin başka oluyo kimi bu haftalarda çok daha sakin olduğunu söylüyo
Ummuarbc Birannebloguu benim akşamları sabahları biraz hareketli onun dışında heraketleri canımı acıtmiyor huylaniyorum bazen normal yani ama ultrasonda doktor bakarken hep hareketli olduğunu söylüyordu
hepoyleolurzaten__ Birannebloguu Benimkiler aşırı hareketli gün boyu artı gece de dahil olmak üzere devamlı haraket ediyorlar
alinsmom_ Birannebloguu benim de sakin genel de akşamları biraz oynuyor harici hissetmiyorum 31+0 dayım
Barlas_mom Irmak154 Benimde hareketleri çok sert ilk oğlumda böyle değildi. Doğum yaptınız mı acaba bebeğiniz nasıl çok hareketli mi
Birannebloguu Benimki çok sakin Oyüzden genel bi sormak istedim sağlıkla zamanında doğsunlar inşallah
Irmak154 Barlas_mom yok daha yapmadım kısmetse 32 nin içindeyim buralarda bi tık sakinledik gibi ama hiç belli olmuyo bebekten bebeğe değişiyo. Takip edin tabiki hareketlerini ama panik yapmayın🙏🏽
Irmak154 Barlas_mom 31 de yoktu öyle bişe doktor demedi ama haftaya kontrolüm var 33 olcam bakalım bende merakla bekliyorum