Emirasaf6060 Merhaba kızlar bebeğim suan tan 5 buçuk aylık elimde bebelac gold 1 var 800 grm ama paketin arkasında 6. Aydan itibaren 2 numara kullanın diyor sizce ne yapayim 1 numarayı atayimmi 15 günde bitmez alerji falan yaparmi
Aliss06 Ben doğduğundan beri mama kullanıyorum bir sorun yaşamadım 🙏🏼0-6 6-12 oluyor o aralıkta kullanabiliyorsun 🌸
Emirasaf6060 Aliss06 evet suan bendeki 1 numara yenidoğan diye geçiyor bebeğim 5 buçuk aylık 2 almasam bunu bitirsem sorun olmaz değil mi 2 numara 6 12 diye geçiyor
Birikii Hayır hiç bişey olmaz 0-6 6-12 dedikleri içeriği değişiyor sadece daha besleyici oluyor bebek büyüdüğü için. Kullansanız bişey olmaz 12 aylıkken 0-6 olanı kullansanız da bişey olmaz sadece çocuk doymaz