Hhjkk Hatice5258 beta değeri 11 12 haftalara kadar artıyor sonra ya sabit kalıyor ya bir tık düşüp hamilelik sonuna kadar aynı değerlerde sabit kalıyor. Betayla bi ilgisi yok yani hamileliğin bu haftalarda
Hatice5258 biranne__ ne nst ye bağladılar ne ultrason kan ile idrar tahlili yaptılar sadece bende onlara bakıyordum ondan sordum sağolun
biranne__ Hatice5258 nst için çok çok erken ta 32. Haftada giriliyor oraya sancı testi zaten oda şuan gerek bile yok yani kanada sürekli bakmıyolar ve idrarada
Hatice5258 myavocado dün sabahtan beri hareket etmiyo bebek karnım çok sert ağrım çok var hala da geçmedi acillik olcak kadar yok ama hala devam ediyor
Hatice5258 Zeyneppx dün sabahtan beri hareket etmiyo bebek karnım çok sert ağrım çok var hala da geçmedi acillik olcak kadar yok ama hala devam ediyor
Beyazmelekkk Hatice5258 betadan ziyade USG den baktirsaniza bebeğe daha mantıklı değil mi bebegi görürdü Dr sorun var mı yok mu anlardı
Zeyneppx Hatice5258 bence Bidaha git kuzum o nasıl bi acilmiş kaç haftalık hamilesin bebeğe nasıl bakmıyorlar çok garip Bidaha git
BerenGulce biranne__ Benim kasilmam olduğunda 24. Haftada nst girdim bu haftalardada bakılıyor ve bu yüzden hastanede yattım.
Hatice5258 _yeni1tazeanne_ dün sabahtan beri hareket yok bebekte idrar ile kan aldılar temiz dedi yolladı e nabizdan baktim da idrarda protein +2 yaziyo ne demek