39+1 ile yarın sabah 9 da doğuma gireceğim. Korku,sevinç,hüzün,gerginlik hepsi var. Oğlumla birlikte aynı bedende olduğumuz son gün🥹 acısıyla tatlısıyla 9 ay geçti gitti işte. Sizlerden bol bol dua istiyorum. Sorunsuz kolay bir şekilde kucağıma alayım bebeğimi🥹