Merhaba hanımlar 39+3 üm bugün, doktorum 38 den beri bugün yarın doğurursun diyip duruyor bebeğim kanalda ama doğum bi türlü başlamadı su gelmesi nişan gelmesi sancı vs hiç bişey yok , yürüyüş merdiven çıkma ilişki hurma ananas sıcak suya oturma vs hepsini denedim sizin bildiğiniz yöntemler varsa yardımcı olur musunuz 🥺 doktorum 40 a kadar bekleriz dedi sonra suni sancı verecek sanırım kendi sancılarımla doğurmak istiyorum 🥺