Gizemozmutlu Merhaba arkadaşlar ben bebeğimin cinsiyetini 18+3 de öğrendim kız dedi doktorum değişme ihtimali var mıdır sık sık karşılan bir durum 🥺
Mel0s Bende 16 haftalik gttm canm once kiz dedi snra emin olamadi bidaki hafta gel dedi yine gdicez sali bakalm ama senin kesindir ya aslinda en iyi detayli ulktarsnda belli oluo
Gizemozmutlu Mel0s benden doktor detaylı ultrason istemedi acaba ister mi bilemedim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşalllah 😍🎀
Mel0s Gizemozmutlu saol canimmbnim 20 nci haftada istio kesin ister allh seninkinide saglikla almyi nasip etsin🤗🙏