Dilek_04 Busraapaydn01_ 32+3 🐣 şimdiye kadar güzel geçiyordu ama artık bunaltıcı ve yorucu geçiyor sıcaklar yüzünden 🫠
Minikmercimek_ Busraapaydn01_ 33 haftalık olduk🐣 ödem çok fazla oldu bnde o çok yoruyor🙃 yarın randevum var bakalım görüş günü yarın 🥰
Ebbruc Busraapaydn01_ 13+2 3 haftalıkken öğrendim 3 hafta öncesine kadar da hızlıydı ama sanki hayat yavaşladı 🥲
Busraapaydn01_ Minikmercimek_ bizim 1 inde var doğum tarihi alacağız ödem bende de var dün yürüyüş yaptım parmaklaeım balon gibi oldu 😀 ellerim
Mst12 Matematikciiii bizde 35 olduk hareketleri nasıl bebeğin azalma var mı yer darlığından dolayı ☺️