Hanımlar ben 34. Hafta da hastane de yattım 1 gece sancım olduğu için ve 1 cm açıklık vardı . Bugün tekrar devlette nar çektirdim 35 haftalığım sancı 50 lerde açıklık 1-2 cm çıktı . Sizce kendi doktoruma gitmeli miyim 1 saatlik mesafe var yoksa su ve ya nişan gelmesini bekleyeyim mi ?