Arkadaşlar bu benim 2. gebeliğim ve sertaç beye gidiyorum. İlk gebeliğimde erken dönemde bana risklerden bahsedince kendisine kızdım. bıraktım ve 20. haftada bebeğimi kaybettim. 2. gebeliğimde yine kendisine gittim, tansiyonla ilgili beni uyardı, dinlemedim, ilaç verdi almadımancak tam dediği haftalarda tansiyonum yükseldi, ben her gün geldi gördü bebeğimin ve benim hayatımı kurtardı. o benim için çok değerli. Sertaç hoca birşeyden şüphelenirse o mutlaka olur. Ben kendim tecrübe ettim, kendi çevremde aynısını yaşadı. Ben çok memnunum Allah (C.C) ondan razı olsun. Herkeze öneririm