beyzanurslgn Kızlar bat tarihim 12 temmuzdu olmadım, iki kez yumurtlamam 7 temmuzda oldu, bugün erken gebelik testi yaptım negatif gördüm. Daha beklemeli miyim?
sorybaby beyzanurslgn neden erkenden yapma gereği duyuyorsunuz ki yanlış anlamayın bu sadece sizi yıpratır bir iki gün geçsin hiç değilse
Gkce18 Canım bat 12 temmuzsa ve hala olmadıysan böyle gecikme sürekli yaşamıyorsan geç döllenme olma ihtimali yüksek 2 kere yumurtlayanlarda geç döllenme oluyor genelde
beyzanurslgn Gkce18 evet eminim, ovulasyon testine bu ay başlamıştım gün ve gün takip ediyordum iki kez yumurtlama gördüm
Gkce18 beyzanurslgn canım ozaman senin 5 gün beklemen lazım idrarda çıkması için, ama kan verirsen çıkar 9 günlük sürede
anneyim_33 Gkce18 bat dediginiz ne oluyor acaba Bende bekliyorum çift çizgi görmeyi ama daha olmadı test yaptım negatif
Gkce18 beyzanurslgn canım zaten çok erken vermissin kanda çıkması için ilişki üstünden en az 910 gün geçmesi lazım
beyzanurslgn sorybaby yanlış anlaşılacak durum değil, kanseri yeni yeni atlattığım için rutin kontrol aşamasında beta değerine bakıldı özellikle baktırdığım durum olmadı
sorybaby beyzanurslgn anladım çok çok gecmiş olsun durup dururken böyle erkenden baktiranlar oluyor da bende şaşırıyorum ondan yazdım ♥️🌷
anneyim_33 beyzanurslgn peki bat dan kaç gün önce test yapmalıyım ki merak ediyorum 1 tane yaptım negatif çıktı