Merhabalar, 26. Haftama girdim. 25+6 da bebeğim 786 gram. Bir hafta geriden çıkıyor karın çevresi. Bir damarında da beyin koruyucu etki olmuş. Ne demek bilmiyorum :/ O kdr araştırdım çentik olarak adlandırılanlar filan var ama benimki öyle bir şey mi bilmiyorum. Kaldı ki bir hafta geri o kadar az değil kilosu ama neden ıugr olarak adlandırıyor doktorum bilmiyorum. Sürekli büyücek mi nolcak stresindeyim :( Bu haftalarda geriliği başlayanlar var mı?