Balyanaklikoalam ben de Arzu Doruk hocaya gidiyordum o da City Hospital da yapıyor doğumlarını muayene ücreti 1500 dü normal de sezeryan da olsa 38000 istedi doğum için bana çok fazla geldi ben de şehir hastanesinde Kemal Dinç hocaya gitmeye başladım 2 haftadır gidiyorum. Gayet ilgililer. Çağdaş Mavigök ü ben de duydum iyi diyorlar ama hastane hizmetleri konusunda her anlamda yeterliler mi bilemem. Düşününce bir komplikasyon yaşansa yine sevk edecekleri yer tam teşekküllü bir hastane olacak Allah göstermesin tabi böyle bir durumu ama o kadar gereksiz yüksek fiyatlar vermeleri insanın zoruna gidiyor. Mersin Şehir Hastanesi Anne Bebek Dostu bir hastane ve bu anlamda gebelere olan ilgiyi de çok beğendim.