Bebelikk Herkesin bebişi ne kadar iri maşallah. Benim 36+1de 2620 idi sanırım bebeğim, diğer bebeklere göre fit kaldı 🤣 Yarın tekrar gidicem 36+6 olmuş olacak bakalım
Kayalp Bebelikk 34+5 haftalıkken gittik 1980 gram gibi bişeydi şuan ne kadar oldu bilmiyorum şuan 37 ye gircem benimkisinden zayıf olamaz herhal herkeinkisi :)
miavega Bebelikk valla benimki de geçen hafta 35te 2600 dü. Ben de buradaki bebişleri görünce diyorum benimki minyon kalmış 😅 benim rahme giden damarların birinde direnç varmış o yüzden kilolu bir bebek olmayacak. 3000-3100 civarı doğar dedi doktorum.
Bebelikk Kayalp oyş mini bebik 2ye çıkmıştır şimdiye ama almayınca almıyo anladım ben onu her şeyi yedim yaptım baktım stres oldum saldım doğunca alır diyorum 🥹
Bebelikk miavega bende hiçbir problem yok plasenta kan akışı damar vs ve her şeyide yiyorum 🤣erkek bebek eşimde bende yapılı insanlarız boy kilo olarak ama bebek bu 🤣 olsun büyür doğunca diyorum sağlıklı olsunlar yeter ki
Acelyapova 35+4de 2850 gramdi suan 37 oldum yarin kontrolum var 3.200 falan olmustur diye dusunuyorum
Mer3459 melikets33 37+4 de doğum yaptım 4080 di bir gün öncesi ultrasona girmiştim 3775 demişti eksik söylüyor ultrason bazen
Kadersaahin miavega oda aynısını dedi olmaz böyle dedi diyet mi yaptın diyor oysaki hiç bişey değişmedi iştahım artmıştı
Mervekaram22 SenAlp24 melikets33 4 kilo üzeri dediler 3250 doğdu yarını 2900 oldu ultrason bazen çok yanıltıcı olabiliyor
guldemir02 Geçen perşembe gittim 34+3 de 2610 gram 45 cm dedi haftaya cumartesi tekrar kontrolüm var bakalım son iki haftadır haftada 200 gram alıyor. Kızım 3650 doğmuştu bu sefer erkek o kadar olmaz büyük ihtimal dedi doktorum 1 ağustosa sezeryana gün verdi ☺️